Politică de rambursări și returnări

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare sau o schimbare completă.

Pentru a fi eligibil pentru o întoarcere, elementul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare pe care ați primit-o. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Pentru rambursarea produsului, în funcție de producător, se poate aplica o taxa de retur cuprinsă între 0 și 15% din valoarea produselor returnate.

Pentru a finaliza returul dvs., avem nevoie de o chitanță sau o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.

Există anumite situații în care se acordă doar restituiri parțiale:

  • Articolul nu a fost expediat în starea sa inițială, este deteriorat sau piese lipsă din motive care nu din cauza unei erori noastre.
  • Orice element care este returnat mai mult de 14 de zile de la livrare

Returnarea

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul dvs. returnat. De asemenea, vă vom notifica de aprobarea sau respingerea rambursării dvs.

Dacă returnarea este aprobată, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda originală de plată, într-o perioadă de zile 3 – 5 zile lucrătoare.

Rambursarea financiară întârziată sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul dvs. bancar.

Apoi, contactați compania de carduri de credit, poate dura ceva timp înainte ca restituirea dvs. să fie postată oficial.

Apoi contactați banca. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea dvs. încă, vă rugăm să ne contactați la [email protected] .

Rambursare articole promoții

Pot fi rambursate numai elementele la prețuri obișnuite. Promoțiile/cadourile nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim numai elementele dacă acestea sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să îl schimbați pentru același element, trimiteți-ne un e-mail la [email protected] și trimiteți produsul la adresa noastră fizică.

Costuri curier pentru returnare

Produsul se returnează la adresa noastră fizică.

Veți fi responsabili pentru plata pentru costurile dvs. de expediere pentru returnarea elementului dvs. Costurile de transport sunt nerambursabile.

În funcție de locul în care locuiți, timpul de livrare poate varia.

Ai nevoie de ajutor?

Contacteaza-ne pe email: [email protected] sau telefonic la 0741476350.

Start typing and press Enter to search

Cos de cumparaturi